środa, 11 lutego 2015

Konkurs - miniaturka/one shot/one part

Post nie planowany, raczej spontaniczny, ale od dawna mam ochotę na zorganizowanie czegoś podobnego, a dzisiaj nadarzyła się idealna okazja.

Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać miniaturkę/one parta/one shota i wysłać go na email podany w zakładce „Kontakt”.

Regulamin:
  1. Długość pracy jest zupełnie dowolna. Wolałabym jednak aby praca nie była wyjątkowo krótka czy zajmowała kilkanaście stron. Jeśli zdołacie zmieścić piękną historię w trzystu znakach – proszę bardzo. Jeśli wyślecie coś wyjątkowo długiego – sprawdzanie i ocenianie może zająć mi troszkę więcej czasu, ale postaram się przeczytać wszystko.
  2. One shoty nie mają daty ważności, więc nie musicie niczego na świeżo pisać. Praca może być też publikowana wcześniej na blogu.
  3. Możecie napisać o dowolnej parze lub postaci. Chętnie przeczytam coś nie związanego z „Violettą”. Proszę jednak o nie wysyłanie prac o innym serialu czy gwiazdach. Jeśli nie piszecie o „Violettcie” – stwórzcie coś swojego.
  4. Gotową miniaturkę wysyłacie na maila podanego w zakładce „Kontakt”, a pracy nadajecie tytuł „Konkurs”.
  5. W razie jakichkolwiek wątpliwości możecie skontaktować się ze mną za pomocą różnego rodzaju komunikatorów. Moje konta również podane są w zakładce „Kontakt”.
  6. Termin nadsyłania prac mija 8 marca 2015 r.
  7. Proszę dołączanie prac w załączniku, a nie wklejanie ich bezpośrednio do maila.
  8. Poinformujcie mnie w komentarzu jeśli wysyłacie pracę. Będę mogła w ten sposób zweryfikować czy wszystko do mnie dotarło.


Przewiduję nagrody, ale na obecną chwilę są niespodzianką.

Jeżeli zapomniałam o czyś wspomnieć to z góry przepraszam. Piszcie w komentarzach lub skontaktujcie się ze mną w inny sposób.

Jeśli w konkursie nie weźmie udział co najmniej pięć osób, termin zostanie przedłużony lub konkurs zostanie odwołany.

Teraz jeszcze tak jakoś mniej oficjalnie:
Kochani, piszcie, wysyłajcie i czekajcie na nagrody! Zaglądnijcie do terminarza, bo nastąpiły w nim znaczące zmiany. Proszę też o komentarze pod ostatnim rozdziałem i miniaturką. Bardzo mi zależy na waszej opinii.
Mam nadzieję, że ktoś skusi się na nagrody „niespodzianki”! (Tak naprawdę nie mam jeszcze pojęcia jak nagrodzić zwycięzców, ale ciii!)
Dziękuję za wyświetlenia, komentarze i wszystko inne! Kocham was!


A

5 komentarzy:

  1. Oceniasz tylko Ty?
    co do udziału, możliwe iż się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. ^^ Jak znajdę chwilę oraz będę miała pomysł to możliwe, że wezmę udział. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem pisać opowiadań xDDD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic *header*