środa, 2 września 2015

Zmiany

Cześć wszystkim! 
Dzisiaj chciałam możliwie jak najkrócej poinformować was, że oficjalnie kończę z pisaniem fan-fiction. Ciężko mi się to piszę bo naprawdę jestem mocno związana ze wszystkimi postaciami z "Violetty", ale uznałam, że przyszedł czas, żeby zabrać się za coś innego, może trudniejszego, ale na pewno dojrzalszego. Dodam też, że prolog, który za jakiś czas opublikuję z pewnością was zaskoczy. Jednak, w ciągu następnych kilku tygodni będą się raczej pojawiać miniaturki, a ja popracuję nad nowym opowiadaniem. 
Kocham was wszystkich i mam nadzieję, że nikt nie zrezygnuję z czytania mnie tylko ze względu na zmianę tematyki! 
A

2 komentarze:

  1. Ja się cieszam, że zaczniesz pisać coś nowego :-). Jak już założysz kolejnego bloga to podeślij mi linka xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie tutaj :) I ja też się cieszę, że ty się ciesze :)

      Usuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic *header*