wtorek, 25 sierpnia 2015

LBA! Jej!

No (czy każdy mój post musi zaczynać się od 'no'?), dawno nie było u mnie LBA, chociaż kilka razy byłam nominowana, ale zwykle nie bawię się w takie rzeczy. Tym razem jednak nominowała mnie Lenka (widzisz, już miałam się ciebie pytać o imię, a tu proszę, zmieniłaś nick) i postanowiłam, że za te wszystkie piękne komentarze zostawione pod moimi wpisami, odpowiem na jej pytania. 

1. Jak masz na imię?
Agnieszka. :) Stąd właśnie mój nick. 

2. Ile masz lat?
14

3. Ulubiony kolor?
Zawsze mam problem z tym pytaniem. :) Chyba postawię na miętowy, ewentualnie jaśniutki niebieski.

4. Co najbardziej lubisz robić?
Tu odpowiedź chyba nikogo nie zdziwi - pisać.

5. Czytasz mojego bloga?
Pewnie, nawet, o ile się nie mylę, go obserwuje. 

6. Ile miałaś lat kiedy pierwszy raz coś napisałaś? 
Z moich obliczeń wynika, że jakieś 10 (nie licząc kilku zdaniowych opowiastek wymuszanych przez panią w szkolę :P) 

7. Byłaś kiedyś w Warszawie?
A byłam. :)

8. Co myślisz o swoim blogowaniu za kilka lat? 
Na pewno chciałabym ciągnąć to co robię i zdecydowanie napisać coś poważniejszego, nie fan-fiction. I, uwaga spoiler, takie coś już się tworzy. :)

9. Ulubiony blogger? 
Nie mam. :) Jest kilka osób które cenie za to co publikują i śmiało mogę je nazwać swoją inspiracją, ale nie byłabym w stanie wybrać ulubionego. 

10. Zakochałaś się kiedyś w kimś sławnym? Jak tak to w kim? 
Diego. Ruggero. Nie, no, prawdę mówiąc nie wiem czy potrafiłabym się zakochać w kimś sławnym. Wiadomo, mam swoich idoli, ale bez przesady, nie wyobrażam sobie swojej przyszłości z nimi, czy coś. 

11. A teraz mi powiedz ile razy w tym LBA skłamałaś i czy jestem wścibska...
Hej, ja nie kłamię! :P A gdybyś była wścibska to nie pisałabym tego posta.

A na koniec powiedz mi jeszcze Lena czy masz jakieś GG. Chętnie kiedyś do ciebie napiszę. :D 
Rozdział niebawem. Pozwólcie mi ogarnąć te wszystkie porozrzucane gdzieś po laptopie fragmenty. :)
A


1 komentarz:

  1. My name is Magda. Ale mi mów Lena :-). No bo wiesz... Tak na zdrowy rozum - Magda - Magdalena - MagdaLENA - Lena. Jestem taka mądra... I tak, mam GG. Zgadłam! Agnieszka! I nawet do ciebie napisałam nie wiem czy wiesz... Jak nie to logować się i szukać Magdy! Ta w okularach xd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic *header*