niedziela, 16 sierpnia 2015

Kilka słów wyjaśnienia

Jestem sobie na wsi, więc piszę z telefonu bo tylko tu mam internet. Ostrzegam, że ten post może wyglądać odrobinę chaotycznie. 
Czytałam sobie przed chwilą wasze komentarze i kilka osób napisało mi o Dieho i Natalii. UWAGA! DIEGO I NATALIA NIE SĄ PARĄ! Długo musiałam zastanawiać się skąd taki pomysł, ale pew je gdzieś ujęłam coś nie do końca jasno. 
Jeszcze raz - Natalia jest narzeczoną Leona, a Diego żyje sobie z dwoma Francrscami, które tak naprawdę są jednak. 
No, mam nadzieję, że wszystko już jasne.
Rozdział niebawem. Jest już gotowy, ale nie bardzo mam jak go opublikować, więc. .. czekajcie :)
A

3 komentarze:

  1. Bardzo Cię przepraszam po prostu źle zrozumiałam to zdanie : ,, Diego zaproponował, że powróci do swojego poprzedniego zajęcia, żeby Natalia nie musiała tego robić, ale Leon zapewnił go, że bardzo dobrze idzie mu kelnerowanie, a jego narzeczona wprost uwielbia zmywać."
    Myślałam, że chodzi, że Natalia jest narzeczoną Diego. Mam nadzieje, że nie jesteś zła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, Chciałam to tylko sprostować. :)

      Usuń
  2. Zostałaś 1nominowana do LBA na moim blogu http://kazdy-dzien-jest-nowa-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic *header*