czwartek, 24 grudnia 2015

Wesołych Świąt, czyli jak porządnie zaniedbać swoich czytelników

Kto się spodziewał, że wytrwam z codziennymi wpisami? Na pewno nie ja. :) 
W każdym razie, chciałam wam życzyć w te święta wszystkiego co najlepsze. A w nadchodzącym roku, żeby wszystko potoczyło się po waszej myśli. 
No i sobie chciałam życzyć, żebym była bardziej sumienna w tym co robię. Wybaczcie, ale totalnie pochłonęły mnie simsy. Nawet teraz, podczas pisania tego posta, przeglądam sobie tsr, bo brakuje mi jakiś fajnych tapet. :') Swoją drogą, pobieranie modów to najlepsze zakupy na jakich kiedykolwiek byłam. Nigdy nie brakuję mi pieniędzy!

A

2 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku, bo święta już minęły :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie! Żeby w 2016 wszystko ci się udało. :*

      Usuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic *header*