środa, 15 lipca 2015

Cześć.

Witam wszystkich! ;) Mam nadzieję, że jest jeszcze kogo witać. Wiem, że nie było mnie tu kupę czasu, ale mam problem z moim laptopem. Rozdział jest prawie gotowy, wymaga tylko kilku drobnych poprawek i wrzucę o jak tylko uda mi się wygrać walkę z komputerem. :) 
Ale dzisiaj o czymś zupełnie innym. Przed chwilą przeglądałam sobie blogi, które obserwuję i zauważyłam, że co najmniej 3/4 blogów są usunięte, prywatne albo od dawna nieaktywne. I tu wkraczacie wy. :) Chce widzieć pod tym postem kilka aktywnych blogów, które polecacie. 
Mam nadzieję, że mój nieobecność nie wpłynęła na waszą frekwencje i mam jeszcze dla kogo pisać. :)

A

2 komentarze:

  1. melduje się! :')
    blogów Ci nie polecę wielu, ponieważ mam duże zaległości, więc nie jestem do końca pewna, które są aktywne. ;x w każdym razie, ten jest aktywny; http://list-od-serca.blogspot.com/ :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wreszcie będę miała co czytać. :)

      Usuń

Obserwatorzy

Lydia Land of Grafic *header*